sobota, 18 lutego 2012

Doładowania SS - Wstęp

Od dnia 12.01.2009r. doładowuje konta użytkownikom stardoll.com. Dopiero w tym miesiącu zdecydowałam się na szersze ogłoszenie mojego przedsięwzięcia i promowania akcji stworzonej na rzecz biedniejszych dzieci, korzystających z tej strony. Zapewne wielu z was również chciałoby poszerzyć swój wirtualny portfel o dodatkową ilość stardollarów, także wam również daję możliwość zgłaszania się do kampanii, której założycielką jest Alyson-Michalka. Warunkiem uczestnictwa w losowaniu jest dodanie się do obserwatorów na tym blogu. 

!!! ZGŁASZAĆ MOŻNA SIĘ DODAJĄC KOMENTARZ POD POSTEM lub/bądź NAPISAĆ W MOJEJ KSIĘDZE GOŚCI NA STARDOLL !!!
PROMOWANIE AKCJI ZWIĘKSZA WASZE SZANSE NA NAGRODĘ. BYĆ MOŻE DOSTANIECIE RÓWNIEŻ DODATKOWE DOŁADOWANIE O WARTOŚCI PIERWSZEGO.

Konta doładowuję za minimalną kwotę w postaci 9.99zł*. Losowanie 60 osób nagrodzonych pakietem SS odbędzie się dnia 1.03 br.

*pierwszych 10 zgłoszeń otrzyma dodatkowo rzecz, którą może wybrać:

Dark Distressed Denim Shorts - ELLE
Gold Strappy Heels - ELLE
Moredn Animal Print Tank - ELLE
Hot Pink Sequin Tee - ELLE
Magenta Girly Skirt - ELLE
Magenta Platforms - ELLE
Elle Logo Tee Dress - ELLE
Drop Waist Dress - MKA
Rose Tube Dress - VOILE
Peeptoe Oxford Heels - MKA

LISTA:
your_dreams
milciafal.1
Cukiereczek194
MyMelisaWhite
moonika12
ParisQueen1999
xylogelena
18Asia96
popomx3
kukumuku122
-------------------
JagodaAngel
HannaLovePretty

klaudynka016
britney2233
karolusia22
Radzio.Poland
julia-loveee
julia-loveee
miley_785-.
niki...fashion
ewelina11222
Adula100
s_miley196
kanclerzjulia2
juliacudo140 :)
MajaPretty2000
Barbiette.
SHOOKOOLADKA
almondcake
Gigt45

CZARNA LISTA:
karolajn
VeriniMineral

26 komentarzy:

Natalia/klaudynka016 pisze...

akcja jest bardzo mądra. o jej jestem druga. Otrzymam jakies ubranko z elle i może ss. Jej. jakiś szczęsliwy dzień.

klaudynka016

misio221 pisze...

ja się chciałam zgłosić
britney2233

KAROLINEK pisze...

Zgłaszam się, karolusia22

eryka pisze...

Cześć jestem popomx3 jedna z 10 jeżeli byś mnie wylosowała chciałabym bardzo otrzymać Hot Pink Sequin Tee - ELLE
Bardzo bym chciła wygrać ss .

Miley_785- pisze...

zgłaszam się , jestem obserwatorem , mój nick to miley_785-.

R.P pisze...

jestem Radzio.Poland
jestem obserwatorem
i jeśli mogę wybrać to proszę o Elle Logo Tee Dress - ELLE

m i m i ♥ pisze...

zgłaszam się ;]
na stardoll mam nick ; niki...fashion
jestem obserwatorem

anka9290 pisze...

zgłaszam się

ewelina11222

Adula100 pisze...

zgłaszam się
Adula100

s_miley196 pisze...

zgłaszam się s_miley196

Freizie pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
xKamilax123 pisze...

zgłaszam się juliacudo140 :)

Burn It Down ... (MajaPretty2000) pisze...

zgłaszam się

MajaPretty2000

showmeasign pisze...

zgłaszam się

Barbiette.

lusia20 pisze...

zgłaszam się

SHOOKOOLADKA

almondcake pisze...

To ja też

almondcake

Mrs. pisze...

Zgłaszam się.
Gigt45

Pats/ A.n.k.s.a. pisze...

zgłaszam sie

A.n.k.s.a.

Bloga obserwuje pod nickiem patksa11

Artuźźź.♥ / filus4444 pisze...

Zgłaszam się. ;)

filus4444

Vampirzyca_XF pisze...

zgłaszam się ;)

natalia-sharpey

Dunia15 pisze...

zgłaszam się
dunia15

Wero. pisze...

Baaaaaaaaaardzo mądra akcja, cieszę się, że ktoś w końcu pomyślał o takich osobach, które nie mają nadmiaru pieniędzy.
Gratuluję! ♥
MissWeraDonna

Croco pisze...

Ja również się zgłaszam - nazwa obserwatora Croco,
na stardoll: joasiaola321

Wojtek pisze...

zg się alkastura

Ann pisze...

Zgłaszam się (;

Alicja98-89

Natalia/klaudynka016 pisze...

Dzięki za umieszczenie na liście. I co dalej?
klaudynka016